مجله هنری شیک آرت

چطوری دیوار خونمونو دکور کنیم؟

چطوری دیوار خونمونو دکور کنیم؟

چطوری دیوار خونمونو دکور کنیم؟

سلام دوستان. طبق روال دوشنبه های سایت،  ما از موضوعاتی برای شما می گیم که براتون کاربردی باشه. امروز می خواهیم درمورد  دکور کردن دیوار خانه که دوست داریم با تزیین کردن  به آن ها جان بدیم و فضای جدید در خانه ایجاد کنیم صحبت کنیم. پس برو بریم……

دکور کردن دیوار خانه

1-تزیین دیوار با ظروف

ظروف قدیمی یکی از وسایل مناسب برای دکور کردن دیوارها هستند که می توانید برای تزیین دیواراتاق نشیمن،راهرو و بالای کنسول،با چیدمان های مختلف استفاده کنید.بهتر است که در این روش از بشقاب ها با ابعاد و طرح های مختلف استفاده کنید و اگر به طیف های رنگی یک دست علاقه مند هستید هم این روش گزینه مناسبی برای شماست همچنین اگر سبک سنتی را می پسندید بشقاب های مینای نقاشی برای شماست. ما در شیک آرت نمونه هایی برای دکور کردن دیوارها با این روش داریم که در ادامه می توانید آن ها را ببینید.

دکور کردن دیوار خانه

2-گلدان های دیواری

گلدان های کوچک یکی از بهترین ایده ها برای تزیین دیوارهای اتاقتان است.برای اینکار می توانید گلدان های دیواری تهیه کنید و به رنگ دلخواه خود که مناسب با فضا باشد رنگ کنید و روی دیوار نصب کنید.هنگام نصب می توانید هم به صورت یک الگوی منظم و هم نامنظم چیدمان کنید.بهترین گلدان ها برای این روش گلدان هایی در ابعاد کوچک و متوسط است.میتوانید از گل های مصنوعی و طبیعی استفاده کنید.البته که گل های طبیعی مثل کاکاتوس حس بهتری به شما می دهند.

3-قاب عکس های خاص

قاب عکس های خاص با پس زمینه های رنگی مختلف یکی ازایده های خوب و جذاب برای تزیین دیوارهای ساده منزلتان است.از موارد دیگری که میتوانید استفاده کنید عکس هایی است که خودتان گرفته اید.برای جلوه بیشتر پیشنهاد می کنیم که برای عکس هایتان قاب هایی با سایز کمی بزرگ تر تهیه کنید و فضای خالی را با کاغد رنگی های مختلف پر کنید.اگر بتوانید کاغذهای رنگی را مناسب با فضای اتاق و یا کوسن ها ست کنید عالیست.

دکور کردن دیوار خانه
دکور کردن دیوار خانه

4-تابلوهای بزرگ

یکی دیگر از موارد خوب که می توانید انجام دهید قرار دادن یک تابلوی بزرگ روی دیوار است به طوری که درصد زیادی از دیوار را بپوشاند.اگر این تابلو یک اثر هنری باشد که چه بهتر!!

دکور کردن دیوار خانه

5-ساعت

ساعت بزرگ دیواری به طوری که عقربه ها و اعداد جدا روی دیوار گذاشته شود و یا تقویم  و پلن هفتگی بزرگ که بتوانید برنامه هایتان را روی آن بنویسید هم ایده خوبی برای این کار است.می توانید دیوار را به رنگ دلخواهتان رنگ کنید و سپس روی آن پلن را بکشید و یا میتوانید آن را طراحی کنید و در ابعاد بزرگ چاپ و بعد به دیوار بچسبانید.

دکور کردن دیوار خانهدکور کردن دیوار خانه

6-طبقه یا شلف

مورد بعدی نصب طبقه روی دیوار هست که میتونه چوبی،فلزی،رنگی و هر مدل دیگه ای باشه و با اکسسوری هایی مثل: شمع،قاب عکس خانوادگی،عود،مجسمه و گلدان های تزیینی دکور کنید.

7-صنایع حصیری

علاوه بر بشقاب ها و ظروف تزیینی می توانید از وسایل متنوع دیگر نیز روی دیوار استفاده کنید مثل سبدها و بشقاب های حصیری در اندازه ها و طرح های مختلف با بافت های متنوع نیز انتخاب مناسبی است  که حس گرما به فضا می دهد.

دکور کردن دیوار خانه با صنایع حصیری
دکور کردن دیوار خانه

8-بوم ریس ها

استفاده از بوم ریس ها چه ساده و چه رنگی از زیباترین گزینه ها برای عوض کردن حال و هوای خانه است.

9-دیوارکوب های آوانگارد

استفاده از دیوارکوب های آوانگارد هم میتونه به عنوان یک سبک نو روی دیوار تلقی بشه که علاوه بر روشنایی کاربرد دکوری هم داره.چیدمان و اندازه این این دیوارکوب ها در این سبک باید متناسب با فضا و دیوار انتخابی شما باشد تا جلوه خوبی نمایش دهد.

دکور کردن دیوار خانه
دکور کردن دیوار حانه

10-کارگاه های گلدوزی

از موارد دیگری که امروزه بسیار مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی برای دکور  کردن دیوارها استفاده از کارگاه های گلدوزی در ابعاد و طرح های مختلف است.

چیدمان صحیح این نوع کارگاهها جلوه بسیار زیبایی را نمایش می دهد.

ممنون که تا انتها همراه ما بودید. امید که براتون مفید بوده باشه.

دکور کردن دیوار خانه
دکور کردن دیوار خانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *